Skip to main content

Over ons

Brand & Communications.

We combineren klassieke merkstrategie en accountplanning met digitale strategie, gegevens en gebruikersonderzoek om de ware capaciteit van een merk te vinden. Vervolgens zetten we deze mogelijkheid om in content, producten, services en campagnes – het creëren en definiëren van ervaringen waar gebruikers van houden.

Terwijl digitale technologieën het broadcastmodel overschaduwen, worden consumenten actiever in hun relaties met merken. Merken moeten tegenwoordig hun klanten herkennen als gebruikers, niet als passieve consumenten van media. Dutch Lion heeft het traditionele branding-raamwerk van missie, visie en overtuigingen uitgebreid met de mogelijkheden van een merk – wat het merk digitaal voor gebruikers moet mogelijk maken.

Met merkstrategie kunnen wij merken op een moderne manier creëren en activeren door klassieke accountplanningsvaardigheden te combineren met digitale strategie, gegevens en gebruikersonderzoek, geactualiseerd door bedrijfsstrategie, ontwerp en technologie. Als we weten welke problemen een merk kan oplossen en begrijpen welke waarde het kan bieden aan zijn gebruikers, kunnen we de digitale visie van het merk voor klanten definiëren en vertalen in producten, services en campagnes waar gebruikers van houden.

Brand experience strategy

Merken zijn bedrijfsmiddelen. Ze stimuleren keuzes, creëren waarde en zorgen voor loyaliteit. Hoewel geweldige merken altijd gebaseerd zijn op visie, waarden en beloften, is het niet langer voldoende om mensen gewoon te vertellen wat ze zijn. Tegenwoordig moeten merken worden ervaren om echte betekenis te hebben. Wij helpen bedrijven hun merken te evolueren naar ervaringen die hen op zinvolle manieren met mensen verbinden.

Marketing- en communicatiestrategie

Marketing in de digitale ruimte betekent verschuiven van het traditionele op campagnes gebaseerde model naar een op capaciteiten gebaseerde aanpak. Door over traditionele en digitale media te werken, helpen we merken en bedrijven om te voldoen aan de onuitgesproken behoeften van de gebruiker om waarde te genereren door betrokkenheid en participatie.

Digitale merkvertaling

Voor klanten met traditionele merkstrategieën en campagne-ideeën werkt het planningsteam van Dutch Lion samen met klanten om bestaande merken te ontwikkelen in digitale vorm.