Gebruikersgegevens zijn alomtegenwoordig en korrelig geworden; als gevolg hiervan hebben bedrijven nu ongekende mogelijkheden om de behoeften van hun klanten te begrijpen en aan te pakken. De uitdaging is om gegevens te integreren met elk onderdeel van het bedrijf. Dus analyses en meetstrategieën kunnen reageren op specifieke bedrijfsdoelen.
Geavanceerde analyse en datavisualisatie verbeteren de intelligentie van onze organisatie hier bij Dutch Lion. Voorzie onze strategie van brandstof en creëer de best mogelijke ervaringen voor gebruikers. Dutch Lion helpt klanten patronen van gebruikersgedrag te begrijpen en te voorspellen. De groei stimuleren door gepersonaliseerde en gerichte inhoud op verschillende kanalen. Naast het optimaliseren van bestaande datasystemen, bouwen we vanaf het begin klantrelatiebeheer (CRM) en meetinfrastructuren op. Verbindingen smeden tussen testen, richten, analyseren en optimaliseren. Onze services verhogen de klantwaarde, verfijnen data-inzichten en vergroten marketing ROI voor onze klanten.
Implementatie van de strategie
Een goed analyseplatform vereist strategische planning. Of het initiatief nu een eenvoudige implementatie van webanalyse vereist of de complexe integratie van meerdere gegevensbronnen op verschillende platformen, Dutch Lion kan het programmaontwerp en de ontwikkeling plannen en uitvoeren. We richten ons op bestuur, regelmatige rapportage, data-analyse, A/B en multivariate testen en personalisatie en optimalisatie om voortdurende inzichten voor klanten te genereren.
Consumenten data-analyse
Vrijwel elke organisatie zit op een schat aan inzichten gehuisvest in hun gegevens - ze hebben gewoon niet de tools om die gegevens effectief te gebruiken. Wij werken met klanten om waarde uit hun gegevens te halen door middel van platformontwikkeling, interactieve dashboarding en voortdurende analyse.
Marketing, sociale en CRM-analyse
We werken samen met klanten om hen te helpen begrijpen wat de waarde is van hun marketingdollars, hoe ze de juiste gebruikers kunnen targeten en hoe ze hun activa effectief kunnen distribueren. Voor een globaal overzicht van sociale campagnes richten we ons op testen, luisteren analyseren, optimaliseren en insights rapporteren. CRM-programma's, communicatie-analyse, berichttesten, effectiviteitsanalyse, consumentensegmentatie en multi-touchpoint-planning stellen ons in staat om gebruikerscommunicatie te optimaliseren.
Data visualisatie
Steeds vaker vertrouwen gebruikers aan zowel zakelijke als consumentenkant op diepgaande, interactieve visualisaties om hen te helpen de gegevens om hen heen beter te begrijpen. We ontwerpen en ontwikkelen interactieve gegevensvisualisatie, variërend van interactieve clientdashboards tot rich consumer-facing visualisaties.
Data-inkomsten genereren
Veel bedrijven hebben een punt bereikt waarop ze hun gegevens met succes kunnen analyseren en op zoek zijn naar andere manieren om geld te verdienen met gegevens als een voordeel. Met het team voor bedrijfsstrategie werken we samen met klanten om onderliggende zakelijke kansen te identificeren, zoals nieuwe services, intern doelgroepen en gegevens om een optimale mix van verdienmodellen te bepalen.
Statistical modeling
Het toegenomen volume aan klantengegevens heeft een dringende behoefte gecreëerd om geavanceerde statistieken en gegevensmodellering in te zetten. Deze methoden helpen klanten hun gebruikers beter te begrijpen en toekomstige trends te voorspellen. Ons statistisch modelleringsteam bouwt verschillende economische, voorspellende en segmentatiemodellen in vele datasets.